Pozycjonowanie stron internetowych
Wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu stron internetowych pozwala nam na współpracę z każdym klientem, którego interesuje pozycjonowanie lokalne. Zapraszamy do składania zapytań o ofertę za pomocą formularza wyceny pozycjonowania.
Pozycjonowanie stron internetowych jest jednym z najważniejszych działań marketingowych we współczesnych czasach. Żadna z firm licząca na generowanie dodatkowych przychodów z internetu, nie może pominąć tego kanału promocji. Często się zdarza, że firmy posiadają stronę www, ale nie jest ona zbyt często odwiedzana przez internautów a więc i potencjalnych klientów. Jest to następstwo braku pozycjonowania strony www lub jakiejkolwiek jej promocji.
Pozycjonowanie działa na zasadzie odwróconego marketingu, tzn. docieramy tylko do tych użytkowników, którzy szukają informacji w wyszukiwarce Google po wybranych frazach.
Zalety pozycjonowania stron internetowych:
Wzrost wyświetleń
Dzięki pozycjonowaniu wzrośnie liczba wyświetleń witryny w wyszukiwarce, nie tylko na frazy kluczowe.
Długotrwałe efekty
Proces pozycjonowania jest działaniem długoterminowym.
Wzrost odwiedzin
Wzrost liczby wyświetleń w wyszukiwarce skutkuje zwiększoną liczbą odwiedzin www.
Budowanie zaufania do marki
Duża częstotliwość wyświetlania strony w wyszukiwarce, powoduje utrwalenie marki w świadomości internautów.
Potencjalni klienci
Zwiększona liczba odwiedzin skutkuje dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów.
Rozwój biznesu
Internet jest rynkiem zbytu jak każdy inny i potrafi mocno wpłynąć na działalność firmy.
Na czym polega pozycjonowanie?
Głównymi zadaniami podczas pozycjonowania jest użycie odpowiednich słów kluczowych oraz zdobycie odpowiedniej jakości linków, które spowodują że algorytm wyszukiwarki umieści stronę internetową wysoko w wynikach wyszukiwania. Dobrym wynikiem pozycjonowania jest znalezienie się w pierwszej dziesiątce na wybrane słowa kluczowe.
Współpracę rozpoczynamy od audytu SEO strony www, następnie przeprowadzamy (jeśli jest potrzeba) optymalizację. Może się ona wiązać także z przyspieszeniem działania witryny.
Kolejnymi etapami są:
- content marketing – umieszczenie wartościowych treści na pozycjonowanej stronie
- inbound marketing – zdobycie wartościowych linków prowadzących do pozycjonowanej strony