tel. 787 851 913, e-mail: biuro@linkprojekt.pl

Wprowadzimy Twój biznes w świat Internetu

Należy wiedzieć, że do określenia konkurencyjności danej frazy kluczowej może nam na przykład posłużyć analiza konkurencji reklamodawców usługi boksów sponsorowanych. Warto pamiętać o tym, że pozycjonowanie jest formą reklamy, więc warto abyśmy wzięli pod uwagę także inne jej formy. Warto wiedzieć, że w trakcie wyszukiwania interesującej nas frazy w wyszukiwarce Google możemy zauważyć, że pod ostatnią reklamą AdWords po prawej stronie niekiedy pokazuje się link o treści „Linki sponsorowane”.

Kiedy pojawia się ten link?

Należy wiedzieć, że ten link pojawia się wyłącznie wtedy, kiedy pula reklam jest większa od liczby przedstawionych na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Warto podać w tym momencie przykład bardzo konkurencyjnego i trudnego hasła „bielizna”. Kiedy wejdziemy na ten link możemy przeszukiwać linki sponsorowane dla naszych lokalnych ustawień. Warto pamiętać o tym, że jeżeli reklamodawca w AdWords ustawił lokalizację reklam na przykład na Niemcy, to szukając z Polski, wówczas nie zobaczymy tych reklam. Możemy śmiało powiedzieć, że jeśli chodzi o hasło „bielizna” to mamy do czynienia ze sporą konkurencją, bowiem w tym przypadku mamy 4 strony linków sponsorowanych. Na stronie nie ma na pasku nad wynikami informacji o liczbie znalezionych wyników. Zdaniem wielu fachowców w tym temacie, stronicowanie jest niedopracowane, bowiem pokazuje się maksymalnie jedna dostępna strona. Co trzeba zrobić aby zobaczyć wszystkie wyniki? Aby zobaczyć wszystkie wyniki musimy przeklikać link „Następna” do momentu, aż przestanie się pojawiać. Warto dodać, że nie jest to narzędzie doskonałe, ale możemy dzięki niemu dowiedzieć się więcej o konkurencyjności danego hasła.